portal biznesowy

Kiedy szukasz informacji na temat finansów czy marketingu, chcesz mieć pewność że pochodzą z wiarygodnego źródła. Nic dziwnego, skoro od tego zależeć może twoja kolejna inwestycja lub inny biznesowy ruch. Jeśli natomiast dopiero zaczynasz swoją przygodę z inwestycjami lub prowadzeniem własnej działalności gospodarczej, tym bardziej jesteś podatny na oszustwa stron internetowych, które wabią obietnicą zysków, a tak naprawdę wciągają w finansowe bagno. W każdym razie, ważne żebyś nauczył się rozpoznawać, które portale biznesowe są wiarygodne, a których unikać. Zobacz trzy rzeczy, na które trzeba zwracać uwagę.

  1. Wiarygodny portal biznesowy regularnie udostępnia treści

Zachowaj czujność jeśli widzisz, że na portalu nie ma żadnych aktualności dotyczących bieżącej sytuacji na rynku i że na stronie głównej wiszą stare teksty. Informacje, które tam znajdziesz mogą już dawno nie odnosić się do tego co dziś dzieje się w biznesie. Poza tym jeśli nikt nie zawraca sobie głowy, by dodawać newsy, to może oznaczać, że strona powstała w zupełnie innym celu. Lepiej szybko ją opuść, zanim klikniesz w podejrzany link.

  1. Wiarygodny portal biznesowy publikuje wypowiedzi ekspertów

Niepotwierdzone statystyki, opinie mitycznych amerykańskich badaczy i anonimowi autorzy treści to cechy charakterystyczne słabo prowadzonej strony internetowej. Rzetelny portal biznesowy będzie publikował treści tworzone przez ekspertów i wywiady z przedsiębiorcami, którzy sami odnieśli sukces w swojej branży. Takie treści znajdziesz na przykład tutaj: https://allebiznes.pl/. Zarówno twórcy strony, jak i publikujący na niej gościnnie autorzy to właściciele firm i specjaliści od marketingu.

  1. Wiarygodny portal biznesowy zawiera dane kontaktowe

To bardzo ważne, by sprawdzić czy na stronie widnieją dane kontaktowe do jej twórców lub do firmy, która za portal odpowiada. Możesz zerknąć, czy twórcy treści są obecni na Facebook’u. Jeśli firma, to warto sprawdzić czy podany jest jej nip. Jeżeli natomiast nie ma chętnych, którzy podpisali by się pod takim portalem, traktuj to jak znak ostrzegawczy. Nikt, kto prowadzi profesjonalną stronę internetową o biznesie, nie będzie się wstydził pokazać na niej swojej twarzy i podać nazwiska.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here